|
Eve Denmark Corporation søger 30+ medlemmer.
|
|
12-04-2010, 17:23
(This post was last modified: 02-26-2012 19:33 by Tigermosquito.)
|
|||
|
|||
|
Eve Denmark Corporation søger 30+ medlemmer.
Hej.
I forsøget på at samle spillere på 30+(år) har du nu muligheden for at joine et pt. lille corp som er et casual corp,altså du er ikke bundet til at være online på nogen bestemt tidspunkt dog har vi en ugentlig corp aften hvor vi hygger med missioner. Vi bestræber os på at være organiseret og målrettet når vi er online men i en afslappet stil. Vi holder til i caldari space. Pt. er der nogle få krav vi stiller og det er: Ingen ninjalootere. Ingen canflippers. Ingen Pirater. Kun danske spillere. Har du spørgsmål eller er interesseret så skriv en ingame mail til undertegnede. Tigermosquito. |
|||
|
12-06-2010, 01:01
|
|||
|
|||
|
Hejsa.Jeg har startet en
Hejsa.
Jeg har startet en trial konto og kom igang med at spille i går. Det lyder spændende med ligesindede casual spillere. Du kan forvente en mail fra mig, når jeg får hentet spillet på denne maskine også... eller alternativt på den "normale" i morgen. ![]() God vind. |
|||
|
12-06-2010, 06:49
|
|||
|
|||
|
Interessant
Hej Tiger læge siden !
Snakker vi et PVP eller PVE Corp? Kunne måske godt lokkes online igen hvos vi snakker PVE ihvertfald. Hjælper gerne til med Newbie traning og low LVL mission running. Det er Hvis den bærbare stadig kan trække EVE =) |
|||
|
12-06-2010, 16:33
|
|||
|
|||
|
Hej Goundor. Ja er vist
Hej Goundor.
Ja er vist noget tid siden vi tumlede rundt derude ![]() Det er PVE. Det lyder super,du ved hvordan du finder mig derinde ![]() Det kan den bare på low med det hele ![]() Tiger. |
|||
|
12-06-2010, 16:34
|
|||
|
|||
|
Hej BroenThorning. Du skal
Hej BroenThorning.
Du skal være velkommen ![]() Tiger. |
|||
|
12-16-2010, 16:01
|
|||
|
|||
|
Tak.Min trial er udløbet,
Tak.
Min trial er udløbet, men jeg har bestilt en boxed udgave med en bonus der gerne skulle være her inden jul - så er jeg klar igen.
|
|||
|
12-17-2010, 23:37
|
|||
|
|||
|
Super
Super
|
|||
|
10-23-2011, 08:04
|
|||
|
|||
|
Bumper lige og kan tilføje at
Bumper lige og kan tilføje at tax er nul [img]/sites/all/libraries/tinymce/jscripts/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-tongue-out.gif[/img]
|
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)